Sidor

Friday 28 January 2011

Home Sweet Home

Äntligen hemma tillbaka,
efter en längere tid i härliga Pellinge,
men ännu härligare att vara hemma tillbaka.
Det började med total storstädning,
till och med av alla skåp och lådor.
(Jag känner mej så duktig).
Därför har jag har igen inte hunnit
skriva någonting på läääänge..
och den här veckan hade jag dessutom
ett mycket väntat och trevligt
besök i några dagar

Men nu ska jag äntligen skriva lite
och en hel del bilder 
ska det bli från mitt lilla hem.



  Fina vingarna hittade sin plats ovanför sängen.


 Soffan som var mörk och tråkig,
fick nya kläder.



Eftersom jag nuförtiden har all musik på datorn,
så hade jag ingen användning för
cd ställningen mera,
så det blev återanvändning till 100%.
Lite sågande och vit målfärg,
och så blev det...

..några hyllor till köket,
som jag är jätte nöjd med.

Smyckes förvaring.


Nya fina taklampan,
som passade perfekt.
Ha ett härligt veckoslut!
Kram,Sophia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...