Sidor

Monday 27 December 2010

♥ Julklappar ♥

En veckas paus,men nu är jag tillbaka..
Tänkte visa lite bilder på julklappar
som jag fick.

 En korthållare/anslagstavla fick jag av
Moster med familj,helt ljuvlig,
en sådan har alltid funnits högt uppe
på min vill ha lista,den är så fin.
Nu väntar jag bara på att jag kommer hem
och får hänga upp den på väggen.


 Så vackra paket,man skulle kunna ha dem
som prydnad och bara titta på dem.


 Sockor med fina knappar.


Scarf med rosor, stickade
och virkade detaljer,så vacker.


 En ballerina i plåt.


Vingar,en annan sak som alltid funnits
högt uppe på min vill ha lista,
vingar i alla former


Tvålar och krämer av olika slag,
i fina flaskor.
Så mycket finare att ha i hyllan,
än tråkiga flaskor man själv köper..

Ha det så bra!

Kram,Sophia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...