Sidor

Sunday 23 January 2022

En hel halv evighet ♡ ♡


Känns som en hel halv evighet sen sist,fast det bara är lite över en månad sen sist,
men äntligen ett par #sophiashappysocks på virknålen/stickorna 💕









 Här är det jul fortfarande, åtminståne till slutet av februari😍




Garn, ett av favorit garnen adlibris socki i färgen rose garden.
Och rutarn virkade i enfärgat adlibris socki.
Och sötaste stickmarkören, som jag fick av Mamma julen 2020 ❤️


Älskar mitt spetsmönster, går så fort när man gör bara en upprepning och en upprepning till..
Mönstret gorde jag åt Novita hösten 2018
och det finns i tidningen Novita Vår nr 1 2019.
Och på Novitaknits hemsida  Sophias glada raggsockor.



13 januari fick jag äntligen den tredje sprutan,
och sjuk arm (vänster) lika som de två första gångerna,
och jag märkte igen hur mycket jag egentligen gör med vänstra handen,
fast jag är högerhänt,fast kanske inte så underligt egentligen med en Pappa som är vänsterhänt 🤔


Ha en fin söndag!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...