Sidor

Wednesday 24 November 2010

Snöstorm och elavbrott

 Här började morgonen med snöstorm och elavbrott,
som tur varade inte elavbrottet så länge,
men snöar och stormar gör det ännu också.
Härligt att det äntligen kom snö.
När det blev ljust ute så blev det lite snöarbete,
och lite bilder på samma gång.












På måndagen var det hantverkskväll i vår härliga butik,
Jag och Mamma var där och sälja våra produkter. 



Lite bilder på en del av produkterna som jag hade med.


Broscher




En del av mina tovade broscher.
Fick frågan om jag inte har röda blommor såhär inför julen,
så jag gick igenom dem alla och fick bara konstatera
att nej de röda var alla slut.
Så nu blir det bara att tillverka flera,
och specielt röda. 




Hjärtan med jul inspirerande texter.





Pulsvärmare




Tovade hjärtan med pärlor och bjällror.



 Ha det så bra!
Kram,Sophia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...